Saturday, July 7, 2012

CONTEST 'SAYA NAK JUGA!'

Hi semua, seperti yang kitaorng janjikan kitaorng nak buat contest...yg mana hadiahnya ialah :




1ST PRIZE 
Free Design : Header Blog & Advertising Blog or Cover Photo Timeline
Free Lunch + Movie Tix (and u can also meet us Iena & Ida Mansor's)
Free Bantalcraft (with ur own name) from our sponsor Butik Cho Mel
and also u got to win : FREE VOUCHER RM50 frm our sponsor DRESSUANA!

2ST PRIZE
Free Design : Header Blog or Cover Photo Timeline
Free Skirt Labuh Chiffon from Hidayah Salle's
and u also win : FREE VOUCHER RM30 from our sponsor DRESSUANA!


3ST PRIZE
Free Design : Header Blog or Cover Photo Timeline
Free Potret Karikatur from Hidayah Salle's
and u also win : FREE HAIR RIBBON worth RM19.90 from our sponsor Cynn Ismail



SAGUHATI
20 pemenang dapat sehelai pashmina/shawl/tudung dari butik Edasera Styleesh Boutique 




Ha..menarik kan?????
NAK JOIN?

HOW?
Ni syaratnya : 




1]  Like fan page  -  ‘The Life Of Mansor’s Twin
2] Follow blog ‘The Life Of Mansor’s Twin'
3] Isikan sambungan ayat berikut :  Saya rasa Blog ‘The Life Of Mansor’s Twin’.........
4] Like fan page our sponsor :


 a) Dressuana [supaya korang blh pilih SENDIRI HADIAH yang korang  nak! berdasarkan HADIAH   VOUCHER oleh Dressuana] 


b) Edasera Stylish Boutique [supaya korang boleh pilih sendiri hadiah shawl khas kat album yg akan disediakan untuk para pemenang ^.^]


c) Butik Cho Mel [ supaya korang boleh cuci mata tgk barang2 die yang awesome + boleh claim hadiah dgn pemilik butik ni :) ]

senang kan? 
Jom tengok poster contest kitaorng :

So nak sambungkan ayat tu KAT MANA?
SENANG JE! KAT SINI (BLOG KITAORNG) ataupun kat FAN PAGE FACEBOOK kitaorng. :)
p/s - sapa yang buat entry kat blog peluang NAK MENANG LAGI CERAH, sebab kami boleh lihat dengan lebih jelas penyertaan anda dan takkan terlepas pandang punya dengan penyertaan korang!


so PILIHAN kat tangan korang ok? :) 


JURI contest ni ialah :

MAK kitaorng :)

TARIKH TUTUP CONTEST NI IS :
 07/07/2012











89 comments:

Yuyu Zulaikha said...

fineeeee! best gileeeee hadiahhhh! nakkkkkkkkk ^^

Ieqahgajah said...

Korangg..ieqah dah joinn... dan sokong contest korang... NAK HADIAH NAK HADIAHHH... berebut dgn yuyu..hehehehe

Ni link ieqah :
http://elephantisgajah.blogspot.com/2012/06/ieqah-nak-juga-by-life-of-mansor-twin.html

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

yuyu - meh join meh..hehe ^^

ieqah - ok..br tgk td..tq 4 d entry..:)

Aida Azryn said...

Hadiah menarik! Gudluck kepada sesiapa yang join contest ni! ^^

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

tq aida ^^ x nak join ker? hihi :p

Eyesha Zaidin said...

memula baca iklan ni kat puteri punya blog..=)..nak sambung ayat tu kat entry macam satu dear??? ^__^

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

Eyesha :

Boleh sambung ayat ni terus kat post komen ni pun boleh atau buat satu entri khas mcm ieqah buat. Mcm ni blog Ieqah ni buat :

http://elephantisgajah.blogspot.com/2012/06/ieqah-nak-juga-by-life-of-mansor-twin.html

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

eyesha boleh lihat contoh dekat fanpage kami atau dekat blog ieqah tuh..- http://elephantisgajah.blogspot.com/2012/06/ieqah-nak-juga-by-life-of-mansor-twin.html

eira hamzah said...

Saya rasa Blog ‘The Life Of Mansor’s Twin’ "SANGAT MENARIK SEBAB COLOURFUL..HEHEH,,,SELAIN TU ADE DUA BIJU KEMBAR SEIRAS YANG SAMPAI SEKRANG I AN'T BEZAKAN WHICH ONE IENA AND IDA..MASIH MUDA TAPI AWESOME MODEL..HEBAK..BLOG DORANG NI BEST SEBAB CITE SAL DUNIA MODEL, FESYEN YANG SAYA SUKA SEBAB MUSLIMAH...LAGIPUN I SUKE SEBAB DORANG PUN KEMAR LIKE ME..HHEHEHHE"






P/S : HEY TWIN,,,i DA JOIN TU,,HOPE MENANG YE,,HEKHEK..

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

Mrs/Mr. AniK - tq sbb join contest kitaorg..t apa2 keputusabn pemenang kitaorg akan maklumkan pada Mrs/Mr. AniK tau ^^

eira hamzah said...

ok bebeh...nk menang jugak..tak kra sambil hentak kaki..hehehhe

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

Mrs/Mr. AniK - hihi..hadiah die banyaklah..hehehe..yg saguhati jer pn dh 20 orang :)

Eyesha Zaidin said...

sha dah tgk..=)
kene wat iklan contest ni atau sambungkan ayt nye?..^__^
sha dah siap taip utk sambungkan ayt tu..publish je belum kat blog sha..huhu

NAK JOIN jugak..hehehe

http://lolipopcomel.blogspot.com/

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

just buat sambungan ayat jer sha ^^
atau boleh conbone kedua-dua sekali, wat iklan contest n sambungan ayat ^^

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

sebab kalau buat entri peluang nk menang lagi cerah :)

Eyesha Zaidin said...

insyaALLAH..

^___^
minx izin copy gmbar utk iklan kan ea...


THANKS dear...nanti terjah blog sha tgk entry ni tau! ..=)salam perkenalan dari SHA!!.
sha boleh dikatakan blogger baru.hihihi
ida & iena?

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

boleh aja..dialu-alukan..hehe..oh..samalah..kita pn still br juga dlm berblogging..hehehe..:)

mykasandra said...

Saya rasa Blog ‘The Life Of Mansor’s Twin’ colourful, sebab love pinky, and also dark colour. IDA and IENA both are models, baca entry about modelling, sometimes I ada lah photoshoot tapi sekarang takbuat, rindu shoot view belog dorang. banyak portfolio,. mencuba nasib dalam contest ni, menang tak menang belakang punya cerita. tapi blog iena and ida senang cite up-to-date la dalam dunia fashion cos they are models. pernah berselisih dekat MSU shah alam 9jun aritu, convo my sis, never thought that they are PTPL students.

Eyesha Zaidin said...

sha dah publish..jemput baca dengan penuh kasih sayang..hihi ^___^

http://lolipopcomel.blogspot.com/2012/06/saya-rasa-blog-life-of-mansors-twinmeh.html

Puan Rad said...

Saya nak JOIN~!!!

Saya rasa blog 'The Life Of Mansor's Twin' is A.W.E.S.O.M.E. Mansor's Twin tak pernah lokek ilmu dan suka share ilmu utk mereka2 yg minat bidang MODELING ini.. (walaupon saya bukan model..hehe..) Fesyen mereka pon sgt muslimah.. I.L.I.K.E. Secara tak langsung saya dapat mengikuti perkembangan dunia fesyen dan modeling daripada blog 'The Life Of Mansor's Twin'.. Cara mereka membawa diri dalam dunia blogger, modeling & fesyen ini membuatkan mereka sesuai dijadikan IKON remaja masa kini.. Yang penting mereka menerima sokongan yg padu daripada IBU mereka.. (ibu kalian mmg sporting la sbb jadi juri~!! ^_^ all da best aunty~!!!)


Saya pon dah post entry utk contest ni.. sila beri tunjuk ajar.. ^_^

http://allaboutmenaroundme.blogspot.com/2012/06/contest-saya-nak-juga.html

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

mykasandra - tq sbb join contest kitaorg..naty, senarai pemenanga diumunkan kitaorg kan maklumkan pada mykasandra yeah ^^

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

eyesha - oke syg :)

sweet emotion - tw kerana jpin contest kitaorg..apa2 hal kitaorg akan update psl contest neh yeah ^^

Puan Rad said...

welcum.. ops.. lupa plk nak bitau..
sorry ya twin..
Nama : radiah (yg tadi comment kt wall ain salam.. ^_^)

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

ok..hehe ^^

misZ eYeNa MarDyyA said...

ello,sy join jgk contest nie,,hepinya..!^^ dan sy buat entry kt blog sy pasal contest nie jangan lupa terjah yer,hehe..^^

http://cahayaeye-na.blogspot.com/2012/06/contest-saya-nak-juga-dr-ida-mansor.html

misZ eYeNa MarDyyA said...

sory,lupa bgtau sy ambk banner contest dan syrat2 tue yer,,harap izin kn..!sorry..=_='

Ieqahgajah said...

fuyooo ramai ramaii..chaiyokk chaiyokk yunk

Ana Farhana said...

sy akan join, tp sy promote dulu contest korang ye ina & ida :)

http://fadhfar.blogspot.com/2012/06/jom-join-ramai-ramai.html

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

misZ eye - boleh aja..ok..akan check it at ur blog..btw thx sbb join contest kitaorg ^^

ana - ok..maceh tau..hehe ^^

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

ieqah - hehe..tq..^^

aieyn fatiha said...

kite dah joinn contest nehh :) tengox k ^^

http://yumikocicio.blogspot.com/2012/06/contest-saya-nak-juga.html

hope dapad laa jumpe kak iena n ida <3

nadiaazira said...

nadia join jugak! nanti baca entry nadia tau!

http://retrojingga.blogspot.com/2012/06/saya-nak-juga.html

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

ok..tq fatiha dan nadia ^^

eira hamzah said...

wah..ramai nye join..mcm tipis je nak menang :(

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

mrs/mr anik - insyallah kalo ada rezeki x kemana naty :)

Rohayu said...

hai sis ida and iena...ayu dah join contest ni.nanti tengok entri ayu tu ye.ni linknya...

http://sitirohayu-rohayu.blogspot.com/

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

ok ayu...tq join contest kitaorg ^^

Sheila Adziz said...

wow... nice contest...:-)

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

pn.sheila - jomlah join kalo sudi ^^

Rohayu said...

most wc sis :-)

Rohayu said...

most wc sis :-)

Rohayu said...

most wc sis :-)

Rohayu said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Cik Eja Rahim said...

ida iena...eja nak masuk tau!!!! tapi belom karang ayat lagi..tengah perah otak nak wat ayat bagi mama ida iena cair mcm es-krem~~~ hehehe..tunggu tau.. ^_^

Cik Eja Rahim said...

Hey Pretty twinnies!!!!

Eja dah post entry pasal slogan uols ni...datanglah jenguk!! hehehe! tak sabar nak dapat hadiahhh!!!!! ^_^

http://ejarahim.blogspot.com/

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

cik eja - hehe..okies t kitaorg check2...^6 tq sbb join contest kitaorg ^^

nadiah said...

CIK NADIAH JOIN.. best nye hadiah2 yg ida n iena nk bg..ni link cik nadiah..dlm link tu jgk cik nadiah buat smbungan ayat..datang taw blog cik nadiah :)

http://nadiahpuyad.blogspot.com/2012/06/contest-saya-nak-juga.html

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

ok..tq dear ^^kitaorg akan check..tq sbb join contest kitaorg ^^

haz said...

me join too! ^^ first time lawat blog korang. hee

http://hazirahramli.blogspot.com/2012/06/contest-saya-nak-juga-by-twins-ida-iena.html

gmj said...

Salam ziarahh Iena ngan ida.

Saya join yer.

http://newdyr.blogspot.com/2012/06/contest-saya-nak-juga.html

Thanks yer.smoga korang murah rezeki :)

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

haz :

Ok thx will update it soon :)

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

New Dyr :

Ok thx dear, will update it soon :)

yayaqazrin said...

Saya rasa Blog ‘The Life Of Mansor’s Twin’sangat memberi inspirasi kepada gadis berhijab yang ingin berfesyen seiring fesyen semasa namun masih mengekalkan ciri-ciri ketimuran & keislaman. selain tu jugak Mansor's Twin tidak lokek berkongsi ilmu yang ada pada mereka selain memberi motivasi kepada pembaca. blog yang menarik, ceria & berinformasi juga membuatkan para pembaca tidak "boring" ;)

p/s : maaf ayat skema. ;)

Unknown said...

hye ladies guwa join juga! ^^

http://kesahsigadis.blogspot.com/2012/06/contest-saya-nak-juga.html

Engku Sofea said...

http://engkusofea.blogspot.com/2012/06/contest-saya-nak-juga.html
sofea support ye :)

shafa ismail said...

Saya rasa Blog 'The Life of Mansor's Twin' ni sesgt2 la cool, sebab saya ni ada anak kembar jugak n perhaps one day my girls will be like u all berdua. Cantik n bijak seiring sejalan..
Chaiyok!! Chaiyok, girls....


http://twinsmfka-shafa.blogspot.com/2012/06/kembar-n-kembar.html

shafa ismail said...

Saya rasa Blog 'The Life of Mansor's Twin' ni sesgt2 la cool, sebab saya ni ada anak kembar jugak n perhaps one day my girls will be like u all berdua. Cantik n bijak seiring sejalan..
Chaiyok!! Chaiyok, girls....


http://twinsmfka-shafa.blogspot.com/2012/06/kembar-n-kembar.html

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

cik momon - tq join contest kitaorg..t kitaorg akan letak nama cik momon kat list contest yg masuk contest kitaorg yer ^^

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

aida zainal dan engku sofia - ok..kitaorg akan check ^^ thx tau join contest kitaorg ^^

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

twin mom - tq join contest kitaorg..ehhe..sweet jer akak ada anak twin juga...hehehe ^^

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam.K.atie join.Semoga ada rezeki disini.Aminnnn

http://azatiesayang-contest.blogspot.com/2012/06/contest-saya-nak-juga.html
Saya rasa Blog ‘The Life Of Mansor’s Twin’..sgt AWESOME.Diterajui oleh sepsg kembar yg sehati sejiwa.Bestnya!
Blog yg byk brkongsi pengalaman twin dlm bidang modelling muslimah.
Walaupon pakaian mereka mengikuti fesyen trkini...tetapi batas2 aurat ttp trpelihara.Syabas!
Tidak akan berjaya & success dlm kerjaya tanpa dorongan & doa dr ibu kesayangan mereka yg tidak jemu2 memberikn semangat tuk twin terus maju dlm kerjaya mereka.
Gambar2 yg trdapat didlm blog juga sgt menarik & cantik.
Trdapat juga tip2 kecantikkan diri & utk menjadi model yg berjaya.
Kpd twin..k.atie doakn,semoga terus success dlm kerjaya.
Aminnnn

Terima kasih.

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

Azatie - ok..tq join contest kitaorg..hehe..t apa2 hal kitaorg akan update pasal contest neh dan maklumkan dekat azatie yer ^^

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

Azatie - ok..tq join contest kitaorg..hehe..t apa2 hal kitaorg akan update pasal contest neh dan maklumkan dekat azatie yer ^^

Anonymous said...

Salam..kak iena & ida yang sweet :)
saya nak masuk contest nie yer..sila lah jenggah ke blog saya :)

http://ceriterafarny.blogspot.com/2012/06/saya-nak-juga.html

Mekaceh :)

Anonymous said...

Salam..kak iena & ida yang sweet :)
saya nak masuk contest nie yer..sila lah jenggah ke blog saya :)

http://ceriterafarny.blogspot.com/2012/06/saya-nak-juga.html

Mekaceh :)

mahirahmahmood said...

Saya rasa Blog 'The Life of Mansor's Twins' adalah sangat awesome..sbb dorg ni twin yg tersangatla comeyy..and blog ini sentiasa menyediakan maklumat yang sangat informative kepada sume followers..which is very good..keep it up please..hehe..:) and gaye hidup dan fesyen dorg adalah muslimah,yang mana boleh menjadi ikutan yang baik kepada semua followers..:D really wish to meet both of you..really love to read all your entries in this blog..and kepada your mom: beruntungnye dapat this twins..hehe..dorg sayang sangat smpaikan judges pon mak..hehe..gud2..anak solehah insyaAllahh..:)

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

F.a.r.n.y - ok..will check it ^^

mahirahmahmod - ok..tq join contest kitaorg ^^

Ibu Aqmar said...

Salam, nak join sama. Moga2 ade tuah dan rezeki untuk menang hadiah. Aminn

http://akmanakmenang.blogspot.com/2012/07/contest-saya-nak-juga.html

id FB: Akmarwati Ab Rashid

Shima Mazlan said...

Saya rasa Blog ‘The Life Of Mansor’s Twin’ sangat menarik kerana banyak info kecantikan yang amat berguna untuk saya. Selain itu blog diorang ni banyak cerita pengalaman dorang mula-mula nak jadi model bersertakan tips-tips yang berguna kepada sesiapa yang nak jadi model macam diorang. Dorang juga banyak mencerita kan liku-liku hidup sebagai model. Dorang juga tak kedekut ilmu . Walaupun diorang ni bertudung saya amat meminati cara dan gaya dorang, bagi saya dorang ni memamg stylo habis la dengan fesyen muslimah. Suka sangat!! Insya'allah if saya dh bertudung one day nanti saya akan belajar dari dorang ni macam mane nak bergaya walau pun berhijab . Hope korang sudi nak ajar and bagi tips-tips yang best. hehehe .Tapi yang paling penting blog dorang memang cantik dan dorang ni memang sehati sejiwa. Teringin sangat nak jadi macam dorang yang ada kembar yang amat memahami. Saya teringin yang amat sangat nak jumpa dorang ni. Korang memang anak yang solehah, siap suruh mak jadi juri. Sejuk perut ibu yang mengandungkan korang. Weeeeeeee

Eyesha Zaidin said...

salam...
ida/iena..sorry..^__^
minx update balik link blog sha, sebab dia x terus ke entry contest sha join..^__^ V
hehe.TQVM

ini link nya :
http://lolipopcomel.blogspot.com/2012/06/saya-rasa-blog-life-of-mansors-twinmeh.html#links

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

thx shima dan akak akma ^^ sbb join contest kitaorg..heeee

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

eyesha - ok ^^

Anonymous said...

As salam, Ninie join..

http://darlingninie-cgl.blogspot.com/2012/07/contest-saya-nak-juga.html

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

ok..tq ninie ^^

Unknown said...

Saya rasa Blog 'The Life of Mansor's Twin' "adalah satu blog yang "pretty+dainty+beauty+sexy blog" untuk hiburan & panduan kepada gadis & muslimah alaf baru dengan isi isu-isu kegemaran kaum hawa kini terutama isu kecantikan, fesyen & peragaan yang berlandaskan "Islam is Beautiful" berserta dengan kongsi coretan nangis tawa kisah dalam hidup muda dua anugerah indah kurniaan Ilahi untuk pasangan Mansor, Iena & Ida yang moga sesama dapat menjadi teladan dan tauladan dalam hidup." ;D

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

Tq Ady ats penyertaan..haha last2 jmpa jugak blog kitaorng eh :)

Miss Nea said...

join (=^o^=)

http://ladynea.blogspot.com/2012/07/contest-yg-sgt-happening.html

Miss Nea said...

join (=^-^=)

http://ladynea.blogspot.com/2012/07/contest-yg-sgt-happening.html

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

TQ Tinie kerana join, nanti kitaorng akan updated link yg join ya :)

ibu chiqamie said...

as salam....

salam perkenalan ida & iena :-)

akak join eh...hopefully t'pilih.,i follow.if sudi.,mari la kite b'follow2 ;-D

http://haznanie.blogspot.com/2012/07/saya-nak-juga.html

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

ibu chiqamie :

tq join :)

Anonymous said...

salam. dear gorgeous, kite dah join awk berdua punye contest (=

http://nurdianatasha.blogspot.com/2012/07/contest-saya-nak-juga.html

terima kasih sbb buat contest.
ngeee.winks
(=

Sheila Salim said...

Assalamualaikum, saya join contest last minute! moga masih diterima.. :
http://sheilashahfiekry.blogspot.com/2012/07/contest-saya-nak-juga.html
ID fb : Sheila Salim (Boo)

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

Natasha maseh tau join ^^

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

Boo :

dont worry kitaorng masih terima..hehe esk kn tarikh lastnya :)

apricot pie said...

Saya rasa Blog ‘The Life Of Mansor’s Twin’sangat menarik.sebab pertama kali pergi ke blog ini,nampak dua orang yang sangat cantik kat header tu..teruskan membaca,dan baru tahu mereka kembar.blog yang banyak menceritakan kisah mereka berdua dan juga berkongsi info dan ilmu tentang modelling dan design.setiap minggu wajib tengok blog ni,untuk update terkini,sebab mereka sporting,layan komen dan tak kedekut ilmu.gambar2 yang menarik serta pose ala2 model muslimah,semoga memberi inspirasi kepada wanita di luar untuk berhijab tetapi pada masa yang sama masih boleh bergaya.:)

ummi hannaluqman said...

Assalamualaikum,..... saya join gak yer...harap masih diterima...

terima kasih.... saya sambung ayat di blog saya....

:)

blog saya : http://ummihannaluqman.blogspot.com/2012/07/contest-saya-nak-juga.html#links

fb : noor suhaila haron...

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

apricot pie - thx join contest kitaorg..yup2..masih diterima..esok kitaorg akan update dan check semua yg masuk contest kitaorg ^^

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

ummi hannaluqman - thx..kitaorg akan check yah ^^