Wednesday, March 18, 2015

Instant Shawl Tutorial

Hi Semua,

pernah tak korang tertfikir selama korang pakai tudung ni ada yang amik masa sejam nak pakai sebab kainnya leceh nak urus? ada juga yang amik masa lagi lama dari tu semata-mata nak cuba style lain yang rasa kena pada wajah..sometime bila belit sana, belit sini tengkuk rasa tak selesa lepas tu kepala pula pening?...siapa pernah kene macam ni? cepat angkat tangan cepat..heee..iena selalu je rasa macam ni..

sebab tu kerap pakai bawal n instant shawl je..kalau rajin lebih sikit baru pakai shawl biasa yang lilit-lilit bagai tu.. oklah sebab mood iena baik hati rini, iena dah upload dua style tudung instant shawl yang mudahuntuk korang pratikkan.

hope korang enjpy tengok video ni, untuk senang tengok, just klik kat icon youtube dekat video tu, nanti direct link akan pergi ke link yoitube dan automatik akan terpasang video iena..hehe.


untuk bagi korang yang tercari tudung macam iena pakai tu, korang lihat kat gambar bawah ni.





untuk dalam video, color ni lah kita pakai, color ni paling first yang sold out!

hitam pun sama cepats angat sold out yang ini. korang kalau nak beli, boleh cecepat temgok Instagram kitaorang punya ok, sebab takut stock habis je nanti.

our official facebook : ChoicebyIdaMansor
atau search je dekat instagram : Choicebyidamansor

kalau korang nak tahu, sekarang kitaorang tengah buat promotion tau untuk tudung cecantik semua ni, promo ni khas sebelum gst..sebab lepas gst harga mungkin akan berubah sebab postage akan naik harga nanti ^^. Tapi jangan risau tau, sekarang semua banyak pakai whassap kan so korang boleh terus order dari situ, just tanya kakda atau kakna nak color apa dan bagi sekian...dot dot nak color apa dan kuantitin apa ok :)

oh ya untuk video ni makeup pun iena makeup sendiri juga, jika korang minat nak tempah servis kita boleh email kita di : ienamansor1@gmail.com

xoxo
written by Iena Mansor



4 comments:

Unknown said...

Boleh try ni :) :) :)

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

YUP DEAR..NANRI TRY LAH :)

Yaya Mohd said...

as'salam...
cantik..nk try..tp ni da gst..hrga mesti naik da kan..huuu

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

w'salam Cik Yaya,

Nop harga tetap sama and still free postage. GST pos laju Ida tanggung sendiri :)