Monday, March 2, 2015

B'LYN


Penghasilan produk kecantikan B'LYN BEAUTY SECRET hanya bermatlamatkan satu visi untuk menyelesaikan pelbagai masalah kulit yang dialami.

Menurut Pengarah dan Pengasas B'LYN BEAUTY SECRET, Datin Noor Halini Mohd Ali, produk ini dirumus khas sebagai penyelesaian terbaik kepada mereka yang mengimpikan kulit wajah dan penjagaan dalaman badan.

Didatangkan dengan set 2in1 - Advanced Perfect Serum dan Young & Gorgeous Beauty Booster, kedua-dua produk ini amat sesuai untuk wanita mahupun lelak.

"B'LYN BEAUTY SECRET terhasil apabila saya melihat pada masa kini terlalu banyak masalah kulit yang berlaku pada kita khususnya kaum wanita.

"Penghasilan produk ini berasaskan bahan semulajadi yang tidak menggelupaskan kulit. Ia menggunakan ramuan Double Apple Stem Cell sebagai bahan utama, membuatkan produk kami tidak bercampur dengan bahan kimia.

"Berdasarkan formulasi menggunakan teknologi semasa, saya berharap B'LYN BEAUTY SECRET yang didatangkan dengan pakej 2in1 menjadi produk kecantikan semula jadi pilihan utama pengguna," katanya.

Datin Noor Halini berkata, Advanced Perfect Serum adalah serum yang dihasilkan dengan teknologi tanpa bahan kimia.



"Namun, ia dapat memberi ketegangan kulit wajah tanpa paksaan dan secara semula jadi. Vitamin C yang ada di dalam serum juga bertindak sebagai antipenuaan untuk menutup semula liang pori yang terbuka.

"Hanya dengan menyapu serum ke wajah, kulit akan terasa anjal dan tegang malah memutihkan kulit secara semula jadi," katanya.
Tambahnya, Young & Gorgeous Beauty Booster pula dihasilkan dalam bentuk kapsul bagi membantu memberi tenaga.

"Kapsul ini memberi impak positif untuk membaik pulih sistem peredaran darah secara teratur. Tanpa kesan sampingan, kapsul ini juga dapat membantu dan memberikan kesan yang cepat jika dimakan secara konsisten.

"Malah kesan berganda dapat dirasai dengan booster ini. Ia menambahkan elastin dan kolagen untuk membantu tindak balas secara semula jadi tanpa kesan sampingan serta membantu proses menegangkan kulit daripada dalam secara perlahan dan berterusan," katanya.

Dapatkan set B'LYN BEAUTY SECRET 2IN1 dengan HARGA PROMOSI RM170 dengan menghubungi Cik Lynn di 018-354 9278 (WhatsApp).

Instagram: @blynbeautysecretofficial
Facebook: B Lyn Beauty Secret
#blynbeauty_secret
#advancedperfectserum #youngandgorgeousbeautybooster
#mindorder

No comments: