Saturday, June 23, 2012

bila kita sudah convo ^.^

salam semua,

kali neh iena nk cerita pengalaman berkonvo..hehe..dh lama kan iena x komvo..
mula2 time iena dapat surat untuk konvo mmg x bape excited..hehe..entah nape..sbb x semangat kot..rasa mcm x percaya pn ada..eh..betul ker aku dh abes belajar..hehehe..

mula2 dapat surat konvo, disertai dengan panggilan dari bekas lecture suh datang dan bayar itu ini, mulalah hati membentak-bentak kerana malas utk bangun paginya..hehe..tp korang jangan ingat iena x solat subuh pula >.<' selalu solat pastu sambung tidur balik ( maklumlah  katil tuh dh panggil2 saya untuk tidur balik..hihi )..


so apa lagi bila abah dah membebel kejut2 bangun pagi..hihi..pergi jer kolej dan bayar itu ini, rasa segan pula bila diusik oleh lecture pasal gambar2 modelling saya tuh ( mood - hidung dan kembang kucup dan tuh, siap senyum cover malu2 kucing lagi..hehehe )


konvo days -


Bangun pagi punyalah excited sbb nak jumpa kawan-kawan lama..yelar dh lama tak berborak dan berjumpa kan..mestilah rindu...rindu2 pada kawan2 tapi tak lupa juga untuk bermekap..yelar sbb kitaorg siap dah hire photopgrapher untuk gambar konvo kitaorg lg..so apa lg semangat tepek sini-sana kat muka tuh..hehe..bila dah perasan cantik kitaorg pn bertolak dr kl ke s.alam MSU untuk berkonvo..tunggu punya tungguh presiden MSU dan pengarah MSU celoteh sana-sini sampai ( lama gila sampai kepala pun dan rasa tersengguk-sengguk dah ,mata pun dah kuyu dah tau! cis harap2 orang tak nampaklah! hehe :p ) so bila nama dipanggil, laju jer iena n ida kemas-kemaskan diri..hehehe..konon nk bajet ayulah tuh..hihi..





time neh kitaorg dalam barisan nak amik skroll sijil diploma ktaorg ^.^

sempat lg my mum posing depan camera, muka abah macam biasa ssh nk senyum >.<'

selesai abes konvo terus kitaorg tersenyum dapat empat jambangan bunga dari my eldest sys n parents ^.^ 
wangi tau....siap ada kad lagi..hehehe..(muka bajet pandai pas dapat skroll) yang bear tuh kawan kitaorg yg bagi..cute x? chehe..

bergambar dengan my eldest sys..dia banyak bagi kitaorang inspirasi untuk berjaya..sbb dia sangat kuat berusaha dalam mencapai impian dan cita-cita2 dia tau..hehe..tuh sbb iena suka dengan semangat dia yang tak kenal erti putus asa ^.^
neh my mum, my courage and my all..hehehe..walaupun my mum kadang2 suka bebel itu ini, tapi my mum banyak bersabar dengan kerenah anak die neh tauu..hehe..tq so much mak ^.^ 
neh pula my lil brother..hehehe..dia dah tinggi pn iena ttp rasa dia budak kecik gak..hehehe..(nak cover diri dari rasa ketot >.<)

neh pula my hero..hehe..takde siapa yng boleh jd hero selain abah tau..hehe..abahlah contoh lelaki yang terbaik bagi iena dalam hidup..xder lelaki yang seperti abah :') sayang abah ^.^


last pula gambar family..siyez this is my fav photo ^.^
y?
sebab semua my kesayangan ada dalam tuh  :')

happy sangat time neh ^.^
neh pula my heroin..hehehe....sape lagi kalo bukan my twin..she is my everything...without her im nothing <3
tq sayang..luv u so much..dah banyak susah senang kita alami bersama sepanjang belajar..nanges, tawa kecewa dan segalanya kita rasa bersama ^.^

kalau nk tengok banyak lagi korang boleh pergi ke fanpage syazwan hilmi


4 comments:

Ieqahgajah said...

sayangggg.. Tahniahh..cantikk.. sukaaa ieqahh tgok gambar ni.. nak copyy gambar last tu bolehh kan syg :)

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

Ieqah - boleh sayang..tq dear :')

*~♥Ekin♥~* said...

Touchingnye bca prenggan last bwh pic last tu ;')

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

she queen - hehehe..:')