Thursday, February 26, 2015

B'LYN Perbezaan Amalina

15 tahun menghilang kerana menguruskan hal rumah tangga dan kini muncul semula dalam dunia nyanyian, sudah tentulah Amelina mengalami perubahan ekstrem pada fizikal dan wajahnya.
Memang tidak dinafikan bila penyanyi lagu Rindu dan Asyik ini muncul semula pada hujung tahun lalu, fizikalnya banyak berubah dan kurang mantap sebagaimana zaman popularitinya dulu.

Namun, ibu kepada enam orang anak ini tidak pernah patah semangat melakukan pelbagai usaha bagi mencantikkan dan mendapatkan semula kulit wajah dan fizikal sebaik mungkin bersesuaian dengan usianya yang mencecah 41 tahun.

Malah, kerja keras Amelina ini dipermudahkan pula apabila dia dilamar sebagai testimoni dan seterusnya duta produk kecantikan baru, B'LYN BEAUTY SECRET, dua bulan lepas.

Amelina mengakui, sejak menggunakan set 2 dalam 1 B'LYN BEAUTY SECRET - BLyn Advanced Perfect Serum dan BLyn Young & Gorgeous Beauty Booster, dia sangat gembira melihat perubahan positif itu.
"Produk yang berkualiti dan selamat memberikan kesan perlahan-lahan secara berperingkat dan bukannya berubah dalam seminggu dua. Itu perkara yang saya alami dengan kedua-dua produk B'LYN ini selepas dua bulan menggunakannya.

"Saya dapat lihat perubahan secara berperingkat pada kulit dan dalaman badan sejak mengamalkan B'LYN secara konsisten. Itu yang meyakinkan saya B'LYN adalah produk kecantikan yang berkualiti," katanya.
Tambah Amelina, kedua-dua produk BLyn Advanced Perfect Serum dan BLyn Young & Gorgeous Beauty Booster juga melengkapi fungsi antara satu sama lain menghasilkan perubaha luaran dan dalaman lebih baik berbanding sebelum ini.

"Masa awal-awal aktif semula, kulit saya sangat kusam, liang pori besar, garis muka yang kasar dan ton tidak sekata. Apabila B'LYN menyarankan saya mencuba produk ini saya tidak ada keyakinan sebenarnya.

"Tapi atas peluang dan kepercayaan itu saya cuba juga amalkan kedua-dua produk itu secara konsisten selama dua bulan. Alhamdulillah, kulit saya makin tegang, segar, garis muka berkurangan dan ton lebih sekata. Begitu juga perubahan dalaman badan yang terasa lebih ringan dan sihat.

"Malah saya boleh katakan BLyn Advanced Perfect Serum memberikan kesan terbaik. Perubahan sedikit demi sedikit itu memberikan kulit lebih baik. BLyn Young & Gorgeous Beauty Booster pula memberikan kekuatan dalaman dan tubuh lebih sihat dan cantik," katanya.

Mahu cuba perubahan seperti dialami Amelina? Korang boleh dapatkan set B'LYN BEAUTY SECRET 2IN1 dengan HARGA PROMOSI RM170 dengan menghubungi Cik Lynn di 018-354 9278 (WhatsApp)
.
Instagram: @blynbeautysecretofficial
Facebook: B Lyn Beauty Secret
#blynbeauty_secret
#advancedperfectserum #youngandgorgeousbeautybooster
#mindorder

1 comment:

Nur farahi said...

Cik lin pengasas b'lynn ni ke?