Thursday, July 24, 2014

Liza Bebas Masalah dengan Oriderm

"Saya seperti remaja lain, mencuba dan terus melakukan eksperimen bagi mendapatkan produk paling sesuai dengan kulit muka. Selepas meneliti kandungan yang digunakan ORIDERM iaitu ekstrak tumbuhan marin, saya mencubanya.


 "Ternyata kurang seminggu selepas mencuba, saya lihat sendiri perbezaannya. Kulit lebih segar, licin dengan tekstur dan warna kulit lebih cerah sekata. ORIDERM benar-benar memberikan saya keyakinan untuk memiliki wajah lebih menarik.

 "Harganya murah dan hasilnya cepat. Jangan ragu untuk mencuba kerana anda juga mungkin akan mengalami pengalaman LUAR BIASA saya bersama ORIDERM," kata Liza Khairuddin, juara Projek Metro, penyampai Hot FM dan hos Malaysia Hari Ini.

Dapatkan dua set istimewa ini dengan harga promosi: Hanya RM150 untuk Set Remaja dan RM280 untuk Set Anti Penuaan. Rasai sendiri perbezaannya dan mulakan hari anda dengan ORIDERM hari ini!

Hubungi 016-4224439 untuk keterangan lanjut dan menempah set anda hari ini. Ikuti Instagram @oriderm_malaysia untuk melihat sendiri KEBERKESAN kami.

No comments: