Thursday, July 10, 2014

Oriderm Life Saver of Datuk Rosni

Oriderm penyelamat Datuk Rosni dalam seminggu!


"Sudah lebih berpuluh produk saya guna baik yang murah hingga ke jenama antarabangsa hingga ribuan ringgit tapi masih tidak pernah dapat menyelesaikan masalah kulit wajah yang tak seimbang.
  "Lebih membuat saya risau dan tidak yakin kerana adanya PIGMENTASI atau MELASMA yang meninggalkan kesan hitam pada kulit wajah yang sukar dihilangkan. Ia berada di bawah kulit dan semakin hari ia kian serius.
 
 "Hinggalah saya menggunakan ORIDERM yang berjaya mengurangkan kesan hitam pigmentasi itu dalam masa SEMINGGU saja selepas menggunakannya. Kini masalah Melasma atau Jeragat saya itu sudah tiada lagi dan kulit wajah lebih licin serta bersih," kata Testimonial VIP, Dato Rosni Zahari, Ketua Penerangan Wanita UMNO Malaysia.
 
Datuk Rosni menggunakan set Oriderm yang jauh lebih murah berbanding produk lain sejak bulan lalu dan kini kulit wajahnya lebih berseri hingga membuatkan teman-temannya cemburu.
 
Tidak semua produk mampu menyelesaikan masalah kulit wajah seseorang itu kandungan kimia atau campuran yang tidak sihat dan sesuai untuk orang Asia seperti kita.
 
Namun ORIDERM yang juga eksperimen ekstrak tumbuhan marin adalah produk kecantikan yang harus anda percayai.
 
Hanya RM150 untuk Set Remaja dan RM280 untuk Set Anti Penuaan. Rasaikan sendiri perbezaannya dan mulakan hari anda dengan ORIDERM hari ini!
 
Hubungi kami di talian 0164224439 untuk keterangan lanjut dan menempah set anda hari ini. Anda juga boleh melihat sendiri KEBERKESAN kami di laman instagram @Oriderm_Malaysia.

No comments: