Thursday, December 4, 2014

PENGAKUAN NORA YANG AMAT MENGEJUTKAN

Kemana saja Nora pergi, pasti menarik perhatian ramai. Wajahnya putih gebu, berdahi licin susuk tubuh mengiurkan dan suara yang manja. Memang perfect! Dah tentu ramai lelaki terpikat. Sebab tu lah wanita-wanita lain cemburu dengan Nora ni..mana tak nya, boyfren dan suami dorg pun duk puji si Nora..
Pasti ramai yang xtahu wajah Nora sebenar.. nak tahu kenapa?? Ha..sebab kata Nora masa zaman remaja dulu, dia boleh dikatogorikan sebagai HODOH. Kawan pun memang tak ramai sbb semua orang geli nak dekat dengan dia dek kerana wajahnya yang penuh jerawat batu dan parut. Ya betul!..Nora yang sebenarnya adalah tersangat hodoh. Nora selalu diejek dan dihina.

Dulu, selepas tamat pengajian (ijazah kelas pertama tau), Nora banyak kali minta kerja tapi semua kena reject atas alasan personaliti tidak meraik. Last2, Nora kerja sebagai juruwang di station minyak dengan gaji hanya RM600.

Tuuu dulu….sekarang Nora yang kita kenal ni dah cantik sangat. Ha…jom Tanya rahsia dia.
 ‘Sumpah… saya tidak menyembunyikan apa2 rahsia pun. Pada malam hari saya hanya apply Serum Biowhite Collagen sahaja. Di pagi hari saya minum serum ni 1 sudu. Itu je. Memang saya lihat kesan Serum Biowhite Collagen sangat hebat. Jerawat cepat sangat kecut. Parut-parut saya juga dah pudar. Wajah saya semakin cerah dan kulit semakin licin. Ramai orang cakap umur saya 20an, padahal sudah hampir 32”- Pengakuan ikhlas dari Nora (nama samaran).


Kini semua dah tahu rahsia Nora. Jangan salahkan Nora kerana kecantikannya. Salahkan diri sendiri yang tidak pernah mencuba mengupgrade kecantikan diri. Kehidupan kita hanyalah pinjaman dan menjadi kewajiban kita menjaga kesihatan dan kecantikan diri sendiri

NI WAJAH TERKINI NORA



Masih belum terlambat untuk korang jadi macam Nora tau. Cuba tengok gambar-gambar mereka yang dah cuba..






Dapatkan dari rakan niaga terdekat dengan tekan link ini:

Nak jana pendapatan bermula dari zero? Hubungi no di bawah:

Hotline: 013-444 9531
FB/IG: PanaceaBeautyOfficial

*sponsored post 

3 comments:

muja said...

alhamdulillah sangat kalau ada yang berubah ke arah kebaikan,, :)

Syira Lokman said...

singgah sini jenguk tuan blog :D jom ke blog syira lokman ^_^

NJihe.am said...

Salam singgah, dia ada sebab penting utk jadi cantik. Dpt kerja dan terhindar dr caci maki org.. Kita yg muka dah elok n cantik ni kena byk bersyukur.. Studioous.blogspot.com